Vrácení zboží
Reklamace a vrácení zboží
I když se nám to stává jen velice zřídka a všechno zboží před odesláním pečlivě kontrolujeme, tak jsme stále jen lidé jako vy a vždy se někde může objevit nějaký ten šotek, nebo například nějaká ta nepříjemnost během přepravy.
Chceme Vás ujistit, že pokud se něco takového přihodí, tak jsme tu vždy pro Vás plně k dispozici. Vyřešení každého problému si bereme k srdci a snažíme se v tom najít další prostor ke zlepšení :)
Celý proces je velice jednoduchý. Vypište reklamační list, který stáhnete na odkazu přímo zde:
Reklamační formulář Kafista.cz
Poté zašlete vyplněný formulář spolu se zbožím zpět na naši adresu pro vrácení:
Kafista
Sokolská 357,
Milín, 26231
tel. +420 720 948 554
V ideálním případě nám už před odesláním zašlete email na adresu info@kafista.cz. Díky tomuto emailu můžeme začít pracovat na celém problému o mnohem dříve a vyřešit tak vše mnohem rychleji k Vaší plné spokojenosti :)
Do textu emailu uvedete:
Jméno a příjmení
Číslo objednávky
Důvod reklamace, nebo vrácení
Popř. foto s důvodem reklamace
Tak je snad vše co potřebujete vědět, ale kdyby cokoliv, jsme tu pro Vás :)